12 Aralık 2020

Dizi / Film Önerileri - 1


                                                                                 
                                                                 Yüreğinin Sesi
Shizuku, okuma tutkusu olan genç bir kızdır. Planı yaz tatili boyunca kütüphanede kitap okumak ve popüler yabancı şarkıları Japonca'ya çevirmektir. Kütüphaneden aldığı tüm kitapların daha önce aynı kişi tarafından ödünç alındığını öğrenen kız bu gizemli çocuğu araştırır ve peşine düşer.





Death Note
Lise öğrencisi olan Light Turner, günün birinde üzerine "Ölüm Defteri" yazan bir defter bulur. Defteri açıp içinde yazan talimatları okuduğunda ise, yüz olarak tanıdığı herhangi birinin ismini bu deftere yazdığı takdirde o kişinin öleceğini konusunda bir ibareye denk gelir. İlk başta bunun bir şaka olduğunu düşünen genç, deftere öylesine yazdığı bir kişinin ölüm haberini aldığında bunun sıradan bir defter olmadığını anlar.





How to Get Away With Murder

Başarılı savunma avukatı, hukuk profesörü Annalise Keating ve kriminal savunma dersleri verdiği bir grup hırslı hukuk öğrencisinin hayatlarını değiştirecek, hem de tüm üniversiteyi çalkalayacak bir cinayet davasına karışırlar.



Secret City
Skandalları ortaya çıkaran amansız bir gazeteci, hayatını ve kariyerini tehlikeye atarak Avustralya'nın siyasi kulislerinde gerçek ve şeffaflık için mücadele ediyor. Anna Torv yine performansıyla alkışı hak ediyor.




                                                                        Orphan Black

Sarah kendisine tıpa tıp benzeyen bir kadının intiharına tanık olduğunda, ölen kişinin kimliğini alır ve bir sırlar dünyasının kapıları aralanır. Tatiana Maslany'nin 7 ayrı karakteri canladırdığı ve Altın Küre adaylığı getirdiği muhteşem performansı.


                                                                        39. Dosya
Naif bir sosyal hizmet görevlisi, ailesinden şiddet gören küçük bir kıza yardım etmek için onu kendi evine getirir. Ancak kızın göründüğü kadar masum olmadığını öğrenir.


19 yorum:

  1. Öneriler çok güzel olmuş. Bazılarını uzun zamandır izlemek istiyorum, özellikle de How to Get Away With Murder gözüme takılıyor hep. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Efsane o, her bölüm film tadında. Kime önerdiysem 1 bölüm izleyeyim diye başlayım sezonu bitirmiş :)

      Sil
  2. İnanılmaz güzel ve zevkle okuduğum bir liste olmuş. İzleyecek dizi ya da film de arıyordum kesinlikle yardımcı olur. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi gerçekten izlenesi, hayal kırıklığı yaşamayacaksınız.

      Sil
  3. Yüreğinin Sesi listemde var. İzleyeceğim başına geçebilirsem eğer. :) Death Note ise son birkaç bölümde kaldım. Mağlum olaydan sonra izlemek içimden gelmiyor. Diğerlerini hiç duymamıştım. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah L ah. Filmi de var, hoş orada L'i alakasız biri yapmışlar ama onuda izleyebilirsiniz.

      Sil
    2. Biliyorum Kento Yamazaki oynuyor sanırım. Ben onun hayranı olduğum için severek izlerim kesin ama live actionlar her zaman güzel olmuyor. O yüzden emin değilim izleme konusunda. Bakalım sıradakiler bitsin önce. :D

      Sil
    3. Yok benim dediğim Amerikan yapımı, Netflix'te ki. Kento'nun oynadığı değil.
      https://www.youtube.com/watch?v=zS9UW2xjdqE

      Sil
  4. orphan black e yeni başladım muhteşem bir dizi :) diğer önerilerine de bakacagım tesekkurler kırmızı ruhhh

    YanıtlaSil
  5. Dizi izlemeye Deep sayesinde başladım, henüz çok yeniyim. Kat edeceğim çok yol var:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim diziler izlenecek gibi değil 2-2,5 saat şaka gibi, ama bunlar gerçekten izlenesi.

      Sil
  6. Deart note
    Ölüm defteri.
    Izlediğimin üzerinden bir on sene geçmiştir herhalde. Ya da yakındır.
    Ama hala aklımda olan yine izlerim dediğim bir anime.
    Adamlar bu işi biliyor. :)

    YanıtlaSil
  7. aa anna torv mum secret city duymadım izlerim case 39 da izleyim, diğerleri izledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel hatta ben 2 kez izledim Anna,2cım yüzünden. Bizim ülkede olsa neler olurdu acaba bir düşünsene :)

      Sil
    2. secret city dün başladım ilk sesonu bitirdim, hıhıms iyi dizi, sağlam dizi, konu azcık karışık, politik hesaplaşmalar olunca yani, üç ülke de bi dolu şey yapıyor, bol yalan filan yani :) anna iyi tabisideki :)

      Sil
  8. Hiçbirini izlemedim ama içlerinde merak ettiklerim var.

    YanıtlaSil