16 Aralık 2020

Deep Tone / Günesürgün



Aslında çok farklı bir inceleme yapmıştım ama dün Deep'le olan yazışmadan sonra biraz değiştirdim. Seni övmeyeceğim ve ağlatmayacağım sevgili Deeptone :)

Bu kitabı okurken nasıl bir şeyle karşılaşacağımı bilmiyordum, öncekinin devamı sanırım demiştim ama daha farklıydı. İlk izlenim olarak günlük anı karışımı dedim kendimce, ve bir oturuşta uyarısına gelmişken sevgili Deep'e kurgu olup olmadığını sordum o da üşenmeden her hikayesini açıkladı. Ve okuduğum şeylerden sonra daha sıcak geldi. Ben bu kitabı daha çok sevdim, çünkü Deep'i okudum. Fiziksel olarak tanımasam, henüz tanışmasakta, aklını, ruhunu kalbini, gördüğüm Derin'in anılarını, içini okudum sanki. Sizin gözünüze, aklınızda, kalbinizdeki Deep nasıldır kimdir bilmiyorum ama okuduklarımdan sonra kafamda bazı şeyler değişti diyebilirim..

Ayağını içine basan, topu pa'layan (yazım yanlışı yoktur 't' si yok). Çok kahve içince ritim bozukluğu tavan yapan. Ötmeyi değil havlamayı bilen muhabbet kuşu Şiva'dan, evden uzakta geçirdiği 'bana göre' sağlıksız beslenme günlerine. Canım dan alooo alooo ya dönüş yapan bakkalına. Rahatlığıyla insana pes dedirten Gülin'e. Cem Tonik'in Pelin'e bulduğu lakabı Led Zeppelin olarak anlayan bana :) Bronşit olduğu için ailesinin dağ tepe çıkıp yaptığı tatile. Birbirini döven 90'lık komşu teyzelerden, erkek için kavga eden akrabalara. Her yazını yaşayarak okudum sevgili Derin.

Ferman gerektirmeyen 7 Kuleyi karış karış dolaşırken Erasmuscu arkadaşlarınla, sanki bende onlarla birlikte gezdim her yeri. Seni okumak güzeldi, bir gün görüşmek ve karşılıklı gülüşmek üzere... Hayırlısı be gülüm dediğini duyar gibiyim :)
 
                                      Kitabı okuduktan sonra niyeyse bu şarkı canladı zihnimde..



9 yorum:

  1. şimdi iki kere okudum okurum yineeee, hem güldüm hem yutkundum, duygulandım yanii. incelikleeeer ince incee zarifoflu cahit ince :) ayyy led eveey deep purple kikiki:) tenk yuuuu be gülüm :) sıradaki şarkı sana gelsiin :) radyo kırkbeşlik dinliyom daaaa :) bu kitap hıhıms kişisel olduuu kişisel gelişim ay gerilim yok yok yaa, ben en çok şebeklik yapmayı seviyoom :) ne gadan da kitap yazmış yaaa, ay bu kitap da kendini kitap filan sanıyooo, zıttırı bıttırı :) kikiki tişkir şekerlik :) fernando pessoa bile pesoa ederdi bunu okusaydııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada utangacım diyorsun sürekli ama hiç utangaçlık yok sende, (bence). Yüz yüzede nasılsın bilmiyorum elbet ama, onuda görürüz bir gün kısmetse :p

      Sil
  2. Deep i anlatıyorsa ben de okumak isterim:) okunacaklar listeme aldım bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep'in kitapları sadece Amazon'da mevcut son kalanları da ben almıştım ama yinede bir bakın.

      Sil
  3. Deep'in kitaplarını çok okumak istiyorum, henüz kısmet olmadı. Aklımdalar :)

    YanıtlaSil
  4. Kitap Yurdunda bazıları satışta görünüyor. Benim de sevgili deep'in kitaplarını okumak hep aklımda ama bir türlü olmadı. Birkaç kitapçıya D&R a sormuştum daha önce yok demişlerdi. Hepsinin güzel kitaplar olduğuna eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha okunacak 2kitabı daha var ama onları bulamadım henüz.

      Sil
  5. Senin hediye çekleride gitti kullanamdan, hediye edemedik sana bir kitap.

    YanıtlaSil