27 Kasım 2020

Eskiye özlem


Eskiyi çok özlüyorum ben, eski arkadaşlıkları sohbetleri, eski şarkıları, eski dizileri, eski Türkiye, eski İstiklal, eski dünya. Tamam eskiden de herşey güllük gülistanlık değil di, ama ne bileyim hastalıklar, soğuk savaşlar, güç gösterileri, ben yaptım oldular. Gösterişler, her yediğinin içtiğinin fotosunu atmalar, samimiyetsiz gülüşler selfiler.
Müzikte sanatta iyinin değil, popüler olanın kıymet bildiği bir dönem. 90'larda ki müzik, söz hatta klip kalitesi şuan bile yok. Tabi ki 90'lar deyince benim için iki isim vardır. Başta kızımın isim annesi Şebnem Ferah ve Sibel Alaş. Hala eski yayın yapan radyolar daha güzel en başta KENT FM, eskiye dair yapılan programlar daha özel. Hoş 30 yıl sonra da bugünler için aynısı denecek belki de, çocukluğumda derlerdi nerede o eski Ramazan lar diye, şuan yine aynısı deniliyor.
Zaman geçtikçe iyilikte güzellikte kendini yutarak kayboluyor sanırsam, kuyruğunu yiyen yılan, çok severim bu tabiri, durum bu ne yazık ki. Eski demişken İstiklal'in beton yığınına ve Halep'e dönmeden önceki zamanları 8 yıl öncesinden hoş bir anı ile anımsayalım eski İstiklal'i..


 

9 yorum:

  1. heey radyo kırkbeşlik var hep eski şarkılar :) yanii gelen gideni aratır işte :) eskiler derken belki çocukluğunu özlüyosuun :) ondandır :) gerçi covid gibi bir bela da daha önce gelmedi yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Radyo 45'lik ve Pal Nostalji iş yerinde dönüşümlü olarak dinlediğimiz frekanslar, herkes farklı tür dinliyo bu iki frekansı ortak belirledik hep nostalji dinliyoruz.
      Hiç bir zaman keşke çocuk olsam demedim, keşke 20 lerin başında olsam diyorum hep, 2 ayaklı belalar sardı her yeri covid e en azından önlem alabiliyoruz onlar için alınacak önmelde yok :) Bu arada yazıyı yarıladım bitsin atacağım mail olarak.

      Sil
  2. Kesinlikle, çok mu memnuniyetsiziz ki?

    YanıtlaSil
  3. Bu yakınma biraz da hafıza nedeniyle aslında. Hiçbir şey hatırlamasak şu andan itibaren, belki çok güzel bir yer olur dünyamız :) Santur müzik aletini dinlemek hoş, bunun böyle karıştırılmadan çalınabilmesine şaşırıyorum :) Hem düşündürdü hem de güzel müzik dinletti bu içerik :) Teşekkür ederim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanki durumlar sanırım eskiyi özlettiren, daha güzel şarkılar daha güzelşeyler olsa kimse eskiyi özlemez. Çok isterdim ama ben sizin gibi pozitif bakamıyorum malesef herşeye, keşke bakabilsem. Sevgiler :)

      Sil
  4. Ben de eski müziklerin tadını bulamıyorum yenilerde. Light in Babylon harikaydı. Bir de bunu dene:)) https://www.youtube.com/watch?v=SIyDCyiN3v0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum bunu, böyle müzikleri duysak çevremizde tvlerde radyolarda keşke, söz konusu eski olunca çok keşke dedim bugün :)

      Sil
  5. Herşey gerçekten her açıdan çok farklıydı. Eski Taksim'i ben de özlüyorum.

    YanıtlaSil