24 Eylül 2024

Hoşgeldin 40. yaş

Saat on ikiyi geçtiğine göre merhaba yeni yaşım. Şaka gibi koskoca kırk yıl ama sorsanız kafa hala yirmilerinde. Ben büyümemeye inat ettikçe hayat ve insanların iki yüzlülükleri sağlam tokat atarak e hadi zahmet olmazsa kendine gel büyü artık, yaşının insanı ol diyor.. Aslında çok uzun bir iç dökme yazısıyla birşeyler yazma niyetiyle oturdum bilgisayar başına ama kafamdaki çöp yığınından doğru kelimeleri seçmeye çalışıyorum, belki sonra devamını getiririm bu  yazının belki de hiç yazmam..

Neyse hoşgeldin 40. yaş bakalım ne sürprizlerle ne imtihanlarla geleceksin...


“Çünkü ben bu dünyanın nasıl bir dünya olduğunu görünce ; üstüme öyle bir hüzün çöktü ki altında bir çiçek gibi ezildim. Onun için bu masmavi dünyada ne kokum kaldı ne de rengim. Ben bir defterin iki yaprağı arasında değil milyonlarca insanın arasında kurutulmuş bir çiçeğim .”
-Hakan Günday-


12 yorum:

  1. Mutlu sağlıklı yaşlara. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Çoook mutlu bir sene olsun, sağlıklı, doğru insanlarla karşılaştığın.. Bir de şu whatsapp'ına baksan :))

    YanıtlaSil
  3. Allah iyi insanlar ile karşılaştırsın her yaş güzel bence :) İnsan kendi ile mutlu olabildiğince her yaşta güzel iyi ki doğdunuz

    YanıtlaSil
  4. " belki sonra devamını getiririm bu yazının belki de hiç yazmam... " diyorsun ya yazının bir yerinde, sevgili Kırmızı Ruh; ırmaklar, nehirler aka aka su yolunu bulur. eminim. Bence bu yazının devamında daha ne öyküler hatta kitaplar-romanlar yazılır.
    Sen gün başlarken yazını yazmışsın ya ben de gün bitmeden kutlamalıyım telâşına düştüm. Oysa bu güzel yaşında yaşanacak 365 gün artı 6 saat, 52 hafta, 12 ay , 4 mevsim var daha. Ne bu acelemiz...?
    Sevgi, sabır, hoşgörü, iyi niyet, bereket ve ağız tadını temsil eden rengârenk Mevlâna Şekerleri kimlere kısmet oldu bilsen... Önce sadece çocuklara vermek istiyordum sonra karar değiştirdim: "Herkes payını almalı" dedim. İnan, daha dün bile en az 15 kişiye kısmet oldu.
    40. yaşın değerini bil lütfen.
    Yeni yaşını selam ve sevgilerimi ileterek kalpten kutlarım... (Görsel anlatım- gelincik kırmızısı yoktu, ekleyemedim.)

    Video güzel bir seçim olmuş, ancak her maske ve her kılık her zaman değişebilir, yalnızca hastalıklarla gelmez kötülükler. 40 yaşına ermiş güzel insanlar bunu çoktan bilir zaten !

    YanıtlaSil
  5. Yeni yaş güle güle kullanılsın... Hiç yaşlanmayan Ajda'mız ne demişti şarkısında: Her yaşın bir güzelliği var. Bütün mesele bizim her birinin tadını çıkarma becerimizle ilişkili, kumbaramıza neler atabildiğimizle alakalı... Yıkımların altından kalkıp yeniden güle oynaya koşma ateşimiz çok kere tökezleyip kora dönse de, onu yeniden ateşleyebilme gücünün bizde olduğunu hatırlama ve yeniden hayata meydan okuyabilme kavgamızda. Ve kafayı hep yirmilerde tutabiliyorsa insan... endişe edilecek hiç bir durum yoktur. Çünkü yirmilerdeki kafa ile onu aşmış, her yıl biraz daha aşan kafanın ortaklaşması muhteşemdir.

    YanıtlaSil
  6. Ne zamandır yazılarınızı görmediğimi fark edip bloğunuza girince gördüm. Nice mutlu senelere, iyi ki doğmuşsunuz :)) Böyle 20, 30 40 gibi rakamlar bana hep yeni bir dönemin başlangıcı gibi gelir. Sanki bu yaşlarda bize iyi gelmeyen şeylerle, hatta bu yöndeki alışkanlıklarımızla vedalaşmak, benliğimize katmak istediğimiz şeylerle buluşmak daha kolaymış gibi hissederim. Umarım yeni yaşınızda yaşamınızda olmasını umduğunuz güzellikler sizi bulur, size uymadığını düşündüğünüz kimselerle de bir şeyler son bulur :)

    YanıtlaSil
  7. Doğum gününüz kutlu olsun. Yeni yaşınız uğurlu geçsin dilerim ki.

    YanıtlaSil
  8. 40 iyidir. Size de iyi gelsin.

    YanıtlaSil
  9. Neden büyümek zorunda olalım ki?
    İnsanların ne söylediğinin neden önemi olsun ki?
    Kalbimiz hala çocukça bir neşeyle yaşamak istiyorsa ona neden engel olalım?
    Mutluluk dolu bir yaş olsun. Nicelerineeeee - Cheers ~~

    YanıtlaSil