14 Kasım 2020

..


 Her defasında tamam bu sene başka kitap almayacağım diyorum ama dayanamayıp ilgimi çeken gördüğüm her şeyi merak ediyorum, bu ciciler bugün geldi. Sevgili Deeptone'un bulabildiğim 2 kitabı ve uzun zamandır alamak isteyipte ertelediğim kitaplar. Bu isimler içinde en tartışmalı isim güzelim Barbaros Şansal. Hayatımda bu kadar çok yanlış tanınan ve tanıtılan bir isim görmedim, ülkesini bu kadar çok seven biri çoğunluğun gözünde vatan haini. Onunla bir kaç kez sohbet etme imkanım oldu, inanılmaz bir beyin, karşısında kendimi zır cahil gibi hissettim, o yüzden uzun zamandır aklımda olan bir kitaptı. Kesin olarak bir kaç yıl kitap almayı düşünmüyorum çünkü okumak için bekleyen 250'e yakın kitap var, kısmetse 2-3 güne bir kitap bitirmeyi planlıyorum, Alıntılarda görüşürüz.

5 yorum:

  1. Kitap alma tutkunu olmak :) Yakından bildiğim bir his :) Bence birkaç yıl kitap almama meselesi en yakın zamanda geçerliliğini yitirecek bir gelecek dileği :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece bu yıl 320 tane kitap almışım, 80 tanesi kızıma aldığım kitaplar gerisi benim, kutulara koyuyyorum artık 2 kitaplıkta doldu büyüğü gerek. Alıp alıp istifliyorum sonra hanbisini okusam derdi başlıyor. Mutlu yaşamlar :)

      Sil
  2. beyaz geceler, nette radyo tiyatrosu var ve filmi de nefis :) perec, denişikli yazar, dinle küçük adam müthişli kipat :) hidayeti okumadım daha :) iyi psikolog okuyunca yorumunu istiyoruum :) cekyl hayd yaa onun siyah beyaz çok eski filmi var, 1925 mi ne, fredric march, süfer, kitabı daaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin kitap bitti İyi Psikolog'a başladım hemen :)

      Sil