12 Ağustos 2024

Buluştuk Biz!! 11 Ağustos 2024 1.İzmir Buluşması

 Merhabalar. Aylardır iple çektiğimiz İzmir buluşmasını bugün gerçekleştirdik. Buluşmaya gelenler
Sadece C
., Momentos, Makbule Abalı, Balthus, Kaplan Diary, Bir Garip Şeyma

Tammm 7 saat boyunca sohbetler edildi, yemekler yendi, çaylar kahveler, şaraplar içildi, e birazcık kafa güzelleşti ve tahmin ettiğimden çok daha güzel özel bir buluşma oldu. Daha önce tanımadığım tanışmadığım kişilerle tanıştım, tanıştık. Ama en komiği yıllar önce Facebook sonrasında burada sohbet ettiğimiz sevgili blog arkadaşı Bay Kafka Balthus ile aslında bir kaç kez karşılaştığımız hatta konuştuğumuz gerçeğiydi. Tabi ki ikimizde birbirimizin kim olduğunu bilmeden. Görünce aaa o sen miydin😁 Hayat gerçekten çok garip. 

Sevgili Momentos için aslında söylenecek o kadar çok şey var ki. Asalet, güven, dostluk, sevgi saygı, yaptığı her işi aşkla yapmak, şahane bir ses tonu ve diksiyon. Bu güven karşılıklı sağlanmasaydı ne bu buluşma olurdu ne de bu dostluklar kurulurdu. Bir koç edasıyla insanları organize etti birleştirdi. Sabrına, azmine hayranım üstadım. Tekrar görüşebilmek ümidiyle.

Sadece C. İnanılmaz pozitif, güler yüzlü, o mimikler aynı anda birçok şey söylüyor insana. Bir şeyi dinlerken konuşurken mimikleriyle gözleriyle yaşıyor o anı. Şahane bir anne, terapist, blog arkadaşı ve çok iyi bir dinleyici yorumcu. Kitap konusunda eşimle ayrı düştüğümüz konularda bana hak vermesi de ayrı bir mutluluk sebebi :) Tanıdığıma çok memnun oldum, olduk ve gelecek yıl Ağustos ta yeniden görüşebilmek ümidiyle, sarılarak ayrıldığımız güzel insan.

Bir Garip Şeyma Daha önce ne blogu ne de kendisi hakkında hiç bir şey bilmeyip saatlerce sohbet edebildiğim güzel insanlardan biri daha. Gözlerinin içi gülüyor, yüzü de aynı Ceren gibi çiçek bahcesi. Mesleğini duyunca bir an olmayan ceketleri ilikledik hazır ol a geçtik :) Benim kafayı bulmam itibariyle çenem düşünce genelde konuşan ben oldum. O yüzden bir daha ki buluşma da Şeyma'nında güzel hikayelerini dinlemek isterim. Güzel dileklerin için teşekkürler. Gözlerinde ki o parıltı ve gülümsemen hiç gitmesin.

Makbule Abalı Makbule hocamı buluşmadan iki gün önce eşimle evinde ziyaret ettik. Ahmet hocamla birbirlerine karşı olan sevgilerine, saygılarına ve birbirlerine karşı kullandıkları o incelikli dile hayran kaldık. Bizi şahane ağırladı, çok güzel hikayeler dinledik. En az kendileri kadar narin iyilik meleği komşuları Pınar hanımla tanıştık. Koro halinde kafa şişiren Ağustos Böceklerini susturmaya çalıştık. Hediyeler alındı verildi, bol bol sarılındı hasret giderildi. Daha nice güzel sağlıklı huzurlu mutlu yıllarınız olsun Ahmet hocamla, eşimde bende öpüyoruz çokça. Tekrar görüşebilmek üzere.

Balthus Sevgili Bay Kafka, yıllarca Facebookta buradan yazışalım sohbet edelim, o yetmezmiş gibi birkaç kez iş yerine gelip senin Bay Kafka olduğunu bilmeden birşeyler sorayım ve 13 yıl sonra birbirimizin kim olduğunu öğrenelim :) Gerçekten garip ama hoş bir tesadüftü. Keşke daha uzun kalabilseydin ama İstanbul'a geldiğimde ziyaretine bu kez blog arkadaşın olarak geleceğim. Ve o yarım kalan "güldüren ölü" hikayesini dinleyeceğim.

Kaplan Diary Güzeller güzeli eşiyle birlikte katıldı. Masanın diğer ucunda olduğu için en az konuşabildiğim blogger oldu. Arada konuşabildiğimiz anlarda gayet keyifliydi. Özellikle o İtalyan'da ki o kilise anılarına hala gülüyoruz. (ama gerçekten komikti) Şahane tatlı bir torunları var. Umarım projelerini istediği şekilde hayata geçirir ve hep birlikte okuruz. Eşine ve kendisine geldikleri için çok teşekkür ediyorum. Yeniden görüşebilmek üzere.

Sadece C.'nin buluşma yazısını okumak için
Momentos'un buluşma yazısını okumak için
Bir Garip Şeyma'nın buluşma yazısını okumak için
Makbule Abalı'nın buluşma yazısını okumak için

35 yorum:

  1. Beklediğim ve buruk kalple okuduğum yazı:) Bir dahakine inşallah diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adınız çok geçti, umarım seneye hep birlikte oluruz yine.

      Sil
  2. Hayat çok ilginç gerçekten <3
    Ben de yazacağım ve bir dahaki buluşmada çoğalacağız umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle görünüyor hocam. Öpüyorum Ahmet hocamla ellerinizden.

      Sil
    2. :) Makbule Hocaya atfen benim yoruma verdiğin cevap aslında çok hoşuma gitti.. ne kadar kaynaştığımızın bir göstergesi adeta. :)
      Her bir birey o kadar kıymetli ki benim için, kalbimin içinde taşıdığım duyguları, hepinizin yazdığı yazılarda tek tek, satır satır okumak müthiş keyifliydi.
      Organizasyonda tek hatam oldu, o da işletme sahibini hesaplar konusunda uyarmak. :) Hepimizin bildiği ve yaşadığı bu zamanda, tek başına ev sahipliğini üstlenerek bizleri mahcup ettiniz, çok teşekkür ediyorum ama bir dahaki seferde hazırlıklıyım biline :D
      Yazıyla başlayan tanışmaların, fiziki buluşmalarda daha da derin olduğunu her seferinde test edip onaylıyoruz adeta.
      Bu güzel ziyaret için ikinize (eşinle sana) kalpten teşekkür ediyorum.
      Sevgiler @>------

      Sil
    3. Aa demesen fark etmezdim bile. Neredeyse 20 sattir uyanıktım, yol yorgunluğu derken isimleri karıştırdım hoşgör. Sözüm vardın çünkü dönünce yazacğım diye.
      Bir dahaki sefere olsun bakarız :P
      Tanıdığım, tanıştığım için çok mutlu oldum. Öpüyorum güzel kalbinden.

      Sil
  3. en sevdiğim blogger dostluğu severim uzaktan izlesem de severim blogger buluşmalarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk kez yaşıyorum, oldukça güzelmiş mümkün oldukça katılmaya çalışacağım.

      Sil
  4. Blog dünyası sosyal medyanın tüketme çılgınlığından uzakta şahane bir yerde kaldı, hep devam etsin. Buluşmanın ayrıntılı yazılarını keyifle okuyacağım 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de olsaydınız keşke. Çok güzel hayat hikayeleri vardı, kimse yargılamadı sorgulamadı ve bol kahkaha vardı.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, evet orada olmak şahane olurdu... Kısmet artık

      Sil
  5. Nicelerini, üstelik Momentos'un dediği gibi çoğalarak devam etmesini, hepimiz için dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım. Kimbilir hayat siz ve en sevdiğinizle de karşılaşacak bir buluşma yaratır.

      Sil
  6. Tesadüfler hayata ne güzel renkler katıyorlar ama *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl. Kim bilir belki bir markette, sokakta, eğlence yerinde karşılaştık, belki birşey sorduk, belki kim olduğumuzu bilmeden birbirimizin yanından geçtik bir çoğumuz :)

      Sil
  7. Bu hızlı çağda kaplumbağa hızında kaldığımı bir kez daha anladım. Yazacağım elbette. Güzellikler vurgulanmaz mı...?

    YanıtlaSil
  8. Orada olmayı çok isterdim. Belki başka bir buluşmada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet. Bir dahasında sayının çok daha fazla olacağı aşikar. Gönüller bir olsun.

      Sil
  9. Bu güzel organizasyonun düzenlenmesinde büyük pay sahibi olmanızdan ötütü tebrik ederim. Eşim ve ben birlikte geçirdiğimiz zaman diliminde çok mutlu olduk. Sizleri tanımak bizim için gurur vericiydi. Özellikle yaptığınız jest bizi çok mahcup etti. Her şey için çok teşekkür ederiz. Sevgilerimizle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masanın bir ucunda siz bir ucunda ben, çok konuşamadık ama bir dahakine kısmet. İtalyan cenazesi dışında belki kahkaha atacağımız başka maceralarda birikir gelecek buluşmaya. Eşiniz çok asil bayıldım, ona da çokça selamlar. Biz de çok mutlu olduk.
      Afiyet olsun. Sevgiler.

      Sil
  10. Ahhh tekrar tekrar okuyup mutlu oluyorum. Gerçekten çok güzel bir gündü. Seni dinlemek çok keyifliydi ben halimden memnundum kesinlikle. Bir dahaki buluşmada inşallah benim maceralarımı da anlatırım. Hep birlikte gülelim inşallah diyoruum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabırsızlıkla bekliyorum gelecek yılı. Çoğalarak buluşuruz umarım bu kez. Sevgiler.

      Sil
  11. Harika bir buluşma olmuş... Nice buluşmalara diyelim😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sizlerde olursunuz, yeni buluşmalarda. Sevgiler

      Sil
  12. Ben Balthus, namı diğer güldüren ölü hikayesi sahibi Levent :))
    Akıllara böyle yer ettik ya, ne diyelim, yaşamın cazibesi.
    Benim benzer öyle çok rastlantılarım var ki bu hayatta, artık idmanlıyım bu konuda. Bu arada eşinizi de tanıdığıma eminim ama henüz aklıma gelmedi:)
    Cömertliğinizle mahçup ettiniz gerçekten, çok sağolun.
    Artık bir blogger sayılır mıyım bilmem ama aranıza kabul ettiğiniz için ayrıca sizin nezdinizde tüm dostlara ayrıca teşekkürlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiğimde o hikayeyi dinlemek için bizzat geleceğim iş yerine :)
      Keşke daha uzun kalabilseydin. Eşimi mutlaka görmüşsündür, o benden daha eski oralarda.
      Mahcup olacak bir durum yok, afiyet olsun. Yine yeni yeniden görüşmek üzereee :)

      Sil
  13. Kırmızı Ruh bu buluşmayı ilk yazdığında beni kırmızı saçlrımdan tanırsınız demiştin, mekana girince gözüm ilk seni gördü gerçekten de :) Ama sadece saçı değil bilezikleri, telefon kılıfı, daha birkaç ayrıntısı daha kırmızı bu kadına kırmızı hakikaten hem yakışıyor hem de hakikaten sana ben de başka renk düşünemezdim.. Kırmızının hem ateşi, hem bazen hepimizde olması gereken ama içimize atıp dışa vuramadığımız öfkesi, hem de aslında dikkat çeken, ortamda olduğunu belli eden yapısı sana yakışıyor.. İyi ki tanıdım bu kırmızı kadını dedim ben de, inşallah bundan sonra daha sık karşılaşabiliriz :) Çok güzel yazmışsın bu arada, gerçekten güzel gözlemler! Ben çok mimik kullanıyorum erken yaşlanıcam hahahah amaaağn çok da fifi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık açık eşgal verdim :) O kırmızı bileklikler birşey taşıydı ama aklımda değil. Kırmızı olan herşeye zaafım var ve gerçekten bana başka renk gitmezdi, beni çabuk çözmüşsün :)
      Bende iyi ki tanıdım, sana gülen bayan diyoruz :) Beni yadırgamadığın ve yüreklendirdiğin bir çok şey için sonsuz teşekkürler 🙏💖

      Sil
  14. Ah kendi adıma çok kıskandım, sizin adınıza çok sevindim, bir sonraki buluşma için beklentiye girdim 🌸 harikasınız, iyi ki duygularınızı paylaştınız bizim için de bir sandalye koydunuz sanki o masaya🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy kayıp bulunmuş :) Hoşgeldiniz, uzun zamandır yoktunuz ara ara baktım birşey paylaştınız da ben mi kaçırdım diye ama yoktu. Umarım iyisinizdir.
      Kim bilir belki bir gün sizinlede buluşuruz. Biz alıştık ve sevdik yaparız artık bol bol. Orada bol bol andık gelemeyen arkadaşları. Zaten oradaydınız. Görüşebilmek ümidiyle🙏

      Sil
    2. Ay yüzümü gülümsetti bu yorumunuz. Gerçekten her cephede savaşmış gibi yorucu bir yıl geçirdim ve buraya gelemedim. Ama bunu fark etmeniz ve bu şekilde ifade etmeniz kalbimi ısıttı. Çok teşekkür ederim. Buradaki dostlukların iyi gelen bir tarafı var ve buna ihtiyacım varmış. Yeniden yazmaya başlayınca anladım 🤗 Kocaman sevgiler ❤

      Sil
    3. Fark edilmez mi yokluğunuz. Tam sizlik bir konu vardı onu bile es geçti ddim kendi kendime. Sevgiler 💖

      Sil
  15. İnan , bloğuna kaç kez geldim gittim izlenimlerini okumak için. 11 Ağustosun ertesi günü bizim için zorlu bir sınav günüydü. Hemen ertesi gün kontrole gittik. 12 Ağustosta kısacık bir yorum da bırakmışım.
    Ve 15 Ağustosta içimden geldiği gibi yazdım sevgili Kırmızı. Yazmamak olur muydu? Yazanlar listesinde adımı göremeyince bu kadar da çabuk unutmaz dedim hatta eşime.
    Keşke daha önce tanısaymışım dediğimiz insanlar olmuştur yaşam boyu. Öncesi kadar sonrası da önemlidir tabii beraberliklerin.
    O güzel günün öyküsünü yazdım. Kırmızı Ruh'un esintisini de her zaman hissedeceğim eminim.
    Sormayı unuttum, benim için çok değerli o iki kitabın üst sayfasını bir gün yazarsın elbette. Kitaplar da biraz buruk kaldılar. Adsız Kahramanlardan gelip ağustos böcekleri ve kuşlarla birlikteler.
    Dövmelerinin acısını ta buradan hissettim, canım yandı inan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşkeleri düşünmeyelim bence, iyi kilere odaklanalım. İyi ki geldik, gördük, buluştuk, konuştuk.. Hayat kim bilir belki diğer buluşma da kendi kitabımla gelirim :) Acısını sevmesem de dövmeyi seviyorum ama sevdiğimiz şeyler seçimlerimiz azıcıkta olsa canımızı acıtmıyor mu? Her acı dövme acısı gibi olsa keşke.. Aa keşke demeyelim dedim kendim dedim :)
      Kocaman öpüyorum 🙏💖

      Sil