30 Kasım 2020

2020 Yıl sonu Raporu Mimi

                                                        


Selamlar, normalde ben bu Mim olaylarına hiç girmiyordum, malum hatırlayanlarınız olabilir 8 sene önce fena rezil olmuştum :) Deep bana gerizakalıya anlatır gibi anlatmasına rağmen ben yanlış yapmıştım, o zamandan bu yana yapmadım hiç. Onlarınkine baka baka yaptım :)

Sevgili İlkay'cığım Mimlemiş beni, hatır için çiğ tavuk yiyenlerdenim, hemen geçelim o zaman.

1. 2020 senin açından nasıl geçti?


Herkesten çok farklı geçmedi, 11 ayın 8 ayı evdeydim, idari izinli olarak. Evde olmaktan da hiç şikayet etmedim, keşkem yine olsa :) (esnek çalışma için dedim yanlış anlaşılmasın)
Okuma yönünde kendi rekorlarımı kırdım, 6 senenin sonunda bloga yeniden döndüm, çocuklarımla vakit geçirdim genel olarak öyle, şuanda, iş, ev kitaplar.


                                      2. Yıl boyunca yapmayı en çok özlediğin şey nedir?

Etkinlikler, konser, gösteri tiyatro vs, arkadaşlarla bu etkinliklerden sonra dışarıda sabahlamak, sanırım en çok bunları yapmak istedim bu sene.



3. Biraz da olumlu yönden bakalım. 2020'de güzel geçtiğine inandığın ve 2020 şu yönden uğurlu geldi dediğin bir durumla karşılaştın mı?

Hafta içi iddiadan bu zamanki en yüksek parayı tutturdum :) Malesef kumar bağımlılığım var :/ Şaka bir yana bunun dışında ekstra bir durum olmadı benim için.


4. Karantina süresinde veya bulabildiğin boş vakitlerde kendine zaman ayırabildin mi? Ayırdıysan neler yaptın? (Örneğin, yeni hobi edinme, önceki alışkanlıklara daha çok vakit ayırabilme vb.)

Bol bol uyudum, diziler filmler belgeseller izledim, yeni müzikler isimler keşfettim, çocuklarımla vakit geçirdim. Uyumaktan birşeyler izlemekten sıkılıp bloga döndüm, pandemiden bu yana 300'e yakın kitap aldım, özellikle son 1 aydır da deli gibi kitap okuyorum. (2 günde 1 kitap)

5. Son olarak 2021 yılından beklediklerin neler?

Ölmemek :) Bir şey beklediğim yok açıkcası, 2020'yi aratmasın yeter. 2020'den de birşey beklediğim yoktu, tüm kötü şeyler sıraya girdi. Normalde senelere günlere (özel günler hariç) çok anlam yüklemem, anı yaşarım ben, sonrasını pek düşünmüyorum malesef. Temennim ne dersen; Kimsenin hiç bir şeye muhtaç olmaması, sağlık, refah, kalkınma, huzur, barış, mutluluk tabiiki.

Bu arada Mim konusunda iyi olmadığımı pek te anlamadığımı söylemiştim, umarım olmuştur:)


17 yorum:

  1. 2020 tuhaf bir sene oldu, dilerim 2021'de "gelen, gideni arattı" demeyiz :) Herkes için, her şey için iylik ve güzellik diliyorum :) Başta sağlık :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım demeyiz ve hepimiz için güzel bir yıl geçer. sevgiyle

      Sil
  2. Ahshaaa 5.maddeye çok güldüm..hakkren ölmemeyi başarabilirsek ne mutlu:)

    YanıtlaSil
  3. işin nedeniyle yazma tabiiii herşeyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sayısal bana çıksa da bassam istifamı rahat rahat konuşabilsem :)

      Sil
  4. Blog dünyasında benim gibi bir kaçak daha bulmanın mutluluğunu yaşıyorum :D Mimin fikir annesi olarak diyebilirim ki istenilen her şey başarıyla yerine getirilmiş ;) Pandemiden beri ancak 1 kez kitap almış biri olarak 300 sayısını ve okuma aşkının coşmasını kıskanmadım desem yalan olur. Ölmemek fikrine sonsuz katılıyorum. Uzun ömürlerimiz olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa siz belirlemiştiniz değil mi soruları. Bana esiyor arada bırakıyorum :) Hepimiz için sağlıklı kitap dolu ömürler olsun.

      Sil
  5. İki günde bir kitap bitirmek baya iyi bir ortalama. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 gündür ara verdim çünkü gözlerim çift görmeye başladı :)

      Sil
  6. Olmuş olmuş :) mim de güzel, yazı da :)
    2 günde 1 kitap, valla bravo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinnn ve teşekkürler, arayı açma bu kadar.

      Sil
  7. akşam yazcam ben sen istersen gündüz yayınlayabilirsin kiii :)

    YanıtlaSil
  8. Tekrar teşekkür ettim güzel insan, hepimiz için en güzel yıl olsun yeni :)

    YanıtlaSil
  9. Şarkı ne hoş beni bir yerlere götürdü :) Ayrıca gayet de iyisiniz güzel yazmışsınız yani. Haksızlık etmişsiniz kendinize sanıyorum ki. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. iddia mı :) yani futbol filan mı :)

    YanıtlaSil