13 Haziran 2024

Nadasımsı :)


Başlığı farklı birşey koymuştum ama sevgili Sezer'le arada yaptığımız sohbetlerin birinde "nadasa çekilme" diye birşey geçti oradan aklımda kaldı. Hoş bu başlık gs lilerin penaltımsısı gibi bir şey oldu ama olsun.🤪 Uzun zamandan sonra evde olacağım yeniden. Doğum ve pandemi dışında uzun süreli evde kalmamıştım son 10 yılda. Bugün itibariyle 1 yıllık ücretsiz izne ayrıldım, sonrasında da büyük ihtimalle memurluktan istifa edeceğim gibi duruyor. Eşime kalsa şimdi istifa et yurt dışına yerleşelim diyor. Önceden hep ben derdim "çok yanlış coğrafyada doğmuşum, imkan olsa bir dk durmam yurt dışına gidelim" diye. Şimdi o ortam oluştu ama ben gitmek istemiyorum, tabi bunda çocukların küçük olmasının ve Avrupada artan milliyetçiliğin etkisi de var. Çöl bedevileri yüzünden kendi ülkemizde mülteci gibi olduk zaten, bir de yurt dışında işgalci muamelesine gelemem.

Aklımda çok şey var ama hiç birini yapacak halim yok şuan. Tembelliği ertelemeyi bırakabilirsem yarım kalan kitaplarımı tamamlayıp ikisini birden yayımlamayı düşünüyorum. Sonra tura çıkma niyetimiz var ama dediğim gibi halim yok, henüz bir rota belirlemedik. Fransa'da bir dostla görüşme niyetim oldu ama o da niyet olarak, hatta kursakta kalan heves olarak kaldı ne yazık ki. Neyse her zaman ki gibi canı sağolsun, iyi olsun yeter.  Ama canım İrlanda seni unuttum sanma, en kısa zamanda kavuşacağız seninle.
 

Hem niyetimin hem hevesimin olduğu zamanlarda bol bol kitap okuyup yapabildiğim kadarıyla blogda paylaşmayı düşünüyorum. Derin'in önerdiği dizilere filmlere bakabilirim. Maşallah iki ayaklı kütüphane hatta yapay zeka gibi Derin'de yok yok..  Neyse benden şimdilik bu kadar, yeni bir kitapta alıntıda, sohbette ve melodilerde görüşmek üzere...




6 yorum:

  1. Sadece bir adım atacaksın, hepsi o. :)
    Bak ardından "aa iyi ki çıkmışız bu geziye", "ne kadar iyi hissettirdi buralara gelmek", "iyi ki zorlamışın beni de gelmişiz, oh havam değişti" cümlelerini sıralayacaksın tek tek. Sadece bir adım!
    Bence şans ver :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çabuk gaza geldiğim doğrudur 🙃
      Şaka bir yana doğru olanı gösteriyorsun demek ki bir süre sonra seninle konuştuğumuz şeyleri yaparken buluyorum kendimi. 😊
      Kısmet diyelim artık :)

      Sil
  2. Umarım vereceğiniz karar sizi en mutlu edecek olur, kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 😊 Umarım olur, bunu hem kendim herkes için diliyorum.
      Çok çok kalp.. 🌸

      Sil
  3. Ah ah imkan olsa bir dkk durmam hemen giderim aslında hepimizin dilinde ama dile kolay işte yapmak zamanı geldiğinde yapamayabiliyor insan...
    Umalım ki ülkemizde istediğimiz bazı şahsiyetler çekip gitsinler de güzel yurdumuz bize kalsın. Huzurla mutlulukla keyifle yaşayalım kendi ülkemizde kendimiz olarak!
    Bir süre bedenen ve ruhen dinlenmeye çalışın bakalım kitaplar mı bitecek, filmler mi izlenecek, seyahatler mi planlanacak... (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes git diyor :) Bakalım bu geçen 1 yıl ne gösterecek, gidecek olursakta seneye artık.
      Ben eski Türkiye yi, eski İstiklali, eski İstanbul u özledim, herkesin ortak özlemi zaten. Bakalım kısmet, azrail elbet uğrayacak birine 🤪😂
      Aynen dediğiniz gibi önce bedenen ruhen bir arınmaya ihtiyacım var.
      Teşekkürler çok çok kalp 🌸

      Sil