25 Ekim 2020

Hayaller ... hayatlar


  Geçen hafta çok güzel planlar yapmıştım, bir koli dolusu kitap alıp kendimce kabuğuma çekilip kitap karantinasına girecektim ama hiçte öyle olmadı. Salı günü idari iznimin bittiği ve göreve başlamam gerektiği haberini aldım, 2 aydan sonra o 3 gün tam işkenceydi benim için, halende öyle hiç işe gitmek sorunlarla uğraşmak istemiyorum. Kendimi yıllar önce söylediğim bir sözün cümleleri arasında buluyorum. "29 harf arasına sıkışmış devrik bir cümleyim ben".

  Mevsimden mi havadan mı bu aralar hep bir halsizlik uyku hali var, kaç saat uyursam uyuyayım hep yorgunum. Bunun yanında tahammülsüzlük kendini salmışlıkda var. İnsanlardan kendimi soyutlayayım derken her gün adalet bekleyen insan yumağının içindeyim. Hayal ettiğim gibi her gün bir kitap okuyamayacağım maalesef ama en azından haftada 1 kitap okumaya çalışacağım, blogları da çok dolaşamayacağım, sözde Ağaç Ev Sohbetleri ne katılacaktım ama bir süre o da hayal oldu.  Esnek çalışma uygulamasına geçilirse belki bu hayallere yeniden dönebilirim. İş, ev, çocuklar insanlar sarmalı içinde kafam çok dolu olunca olmuyor maalesef.

                                         


7 yorum:

  1. Değil mi, hem hayat hem insanlar her zaman kötü sürprizleri vardır, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Havadandır halsizliğin:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmasını umuyorum ama 1 aydan fazladır var :o

      Sil
  3. Fotoğrafa bayıldım, kendimi gördüm bir an :)
    Kötü olmuş gerçekten. Mecburiyetler ne yazık ki.
    Cümle güzelmiş. 29 harf arasına sıkışmış devrik bir cümleyim ben de.
    O ruh hallerini ve fiziksel yorgunluk, uyku hallerini herkesten duyuyorum bu ara. Sonbahar, ilkbahara hiç benzemiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkbahar daha çekilmez alerjik rinit olduğum için nisan mayıs tam işkence mevsimim. durmadan akan burun kaşınan kıpkırmızı gözler tam kabusi sonbaharı tercih ederim ama bu sene yaramadı lanetli 2020

      Sil
  4. hava değişiminden, benim 15 gün sürüyor sen uzatmışsın biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana ara ara oluyor, geçen kışta olmuştu 17-18 saat uyuyor ve uyanık olduğumda da uyukluyordum, vücutta birşey eksikliği var sanırım.

      Sil