17 Ağustos 2020

Çok zaman olmuş

 Selam sevgili blog. 6 yılı geçmiş görüşmeyeli, o kadar çok anı, kitap, müzik birikti ki hepsini paylaşalım konuşalım yeniden. Ben bu 6 yıla 2 evlat ve bambaşka bir meslek sığdırdım. Zaman terbiye etti, olgunlaştırdı, sakinleştirdi var ettiklerimizle bizi büyüttü eğitti. Kendi adıma ben çok değiştim her anlamda, daha çok iyi anlamda umarım zaman size de olumlu katkı sağlamıştır.

Hiç görmesek, görüşmesekte bir şarkı, bir kitap, bir söz veya bir sohbetle ruhumuza dokunan insanlar oldu zamanında, umarım yeniden kesişir yollar. Her anlamda güzel dostlardı onlar, sağlıcakla ve yeniden görüşebilmek ve arayı bu kadar fazla açmamak ümidiyle. 

2 yorum:

  1. ooooooooo hoşgeldin tekrar yaaa sevindiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum :) sende hoşgeldin. Şahane yapmışssın blogu, o kadar çok okunacak incelenecek şey var ki, hangi birine bakacağımı şaşırdım.Aklına emeğine kalbine sağlık.

      Sil