13 Mart 2012

Charles Bukowski'den Seçmeler

"Yalnız olmak, yanlış bir kalpte olmaktan iyidir."

''Düşündüm de, insan kendi yaşamının yağmurlarında ıslanma fırsatını kaçırmamalı.'' 


İnsanların hakkımda ne düşündüğünü önemsemeyerek hayatımı on yıl uzattım..
  
''Bir insana onu sevdiğini hissettirirsen, onun gözünde senin dışındaki her şey değer kazanır.''

Düştüğümüz kuyular sandığımız kadar dipsiz değil aslında, tutunmaya çalıştğımız ipler çok kısa..

Aslında hiç kaybetmedim; sadece sistemin istedikleri kazandı. Meteliksiz olabilirim ama niteliksiz değilim..

Eğer iki kişi arasında kalıyorsanız ikinciyi seçin. Çünkü birinciyi gerçekten sevseydiniz, ikincisi olmazdı..  
 
Güzellik bir bok değil, uçar. Çirkin olduğun için talihlisin. Biri sana ilgi gösterirse başka bir nedeni olduğunu biliyorsun..

Hayatım boyunca arıların, kelebeklerin ilgi gösterdiği bir çiçek olmak istedim ama hep sineklerin konduğu bok oldum ..

- Bir insanı sevmek mümkün mu sence ?
- İyi tanımadığınız biri ise belki. Ben insanları pencereden seyretmeyi severim..
 

Bazı erkekler kadınlarla ilişki yürütmekte başarılıdırlar. Ben hiç beceremedim. Çok sıkıcı bir şey ilişki, bittiğinde gerçekten düzülmüş hissedersin kendini.. 

Bazen hepimiz bir filme hapsolmuşuz hissine kapılıyorum. Repliklerimizi biliyoruz, nereye doğru yürüyeceğimizi biliyoruz, nasıl oynayacağımızı biliyoruz, sadece kamera yok.. Yine de çıkamıyoruz filmin içinden! Ve film kötü...


Zordur benimle yürümek. Bunu, benimle yola çıkanlar bilir, hepsi yarı yolda gittiler. Suç kimde? Ben zoru seviyorum, onlar sevmiyor. Yapacak bir şey yok. Suçum var mı? Tabi ki var. Zor yola, kolay kişilerle çıkmak en büyük hatam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder