22 Temmuz 2021

Okudukça


Selamlar, vakitsizlik nedeniyle eskisi gibi paylaşım yapamasam, okuduğum kitapların altını çizdiğim yerlerini ekleyemesemde son 6 ayda okuduğum kitapları yazmak istedim. Belki ne okusam diyenler vardır fikir verir. Beğeni sırasına göre değil aklıma geldikçe ekledim.

Jack Landon - Martin Eden

İrvin D. Yalom - Nietzsche Ağladığında

Jose Saramago - Körlük

Bedia Ceylan Güzelce - Soyka

Büşra Sanay - Kardeşini Doğurmak

Tess Gedrritsen - İkiz Bedenler

Franz Kafka - Dava

Semih Gümüş - Okumak ve Yazmak

Jodi Picoult - Yap Boz

Vigdis Hjorth - Miras

Jehan Barbur - Uyumsuza Notlar

Hande Altaylı - Kahperengi

Hande Altaylı - Delice


5 yorum:

  1. Çoğunu okumadım ama eminim hepsi güzeldir. Sorun şu ki artık hiçbir kitap Nietzsche Ağladığında kitabının verdiği keyfi vermiyor bana. Umarım onun gibi kitaplara denk gelirim sıkça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En çok sevdiğim ilk üç kitap oldu. Nietzsche Ağladığında'yı sende görüpte okumuştum sen teşvik ettin biraz :) Martin Eden çok etkiledi beni o da çok sağlam bir kitap okumadıysan.

      Sil
  2. Ah Lkay'cım bir bırakamadın şu siz biz olayını :)Nietzsche Ağladığında kitabından sonra Lou Salome'ye merak sardım bugün onun kitapları geldi, ona başladım. Kısmet olursa onları alıntılayacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. eden, körlük, dava, listenin yıldızları olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Selam uzun zamandır yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil